úterý 12. března 2013

Letní komedie s premiérou v zimě




Babovřesky

Před nějakým časem jsem se vypravila do kina podpořit českou produkci. Film jsem si nechala řádně uležet, než jsem rozhodla o něm něco napsat. Nicméně musím poznamenat, že uležení v tomto případě bohužel nemělo na změnu mého názoru žádný vliv jako třeba u dobře uleženého medovníku nebo hermelínu…

Mnohdy je dobré se umět hodně povznést a při této „komedii„ to bylo vskutku potřeba. Již jsem pomalu zapomněla pointy největších zápletek.Čím to asi bude?

Product placement aneb moje zábava při sledování tohoto filmu.

Ale co mě opravdu bavilo tak to byl product placement, tím chci říct že, bylo opravdu málo scén, kde se nevyskytla reklama.

Není nad dobrého českého jídla, rodina za všech situací snídá, obědvá, svačí i večeří medovník. Proč si ho nedát místo párků na snídani, nebo polévky na oběd a když na večeři nic není, zachrání nás přece medovník. A co dárek k narozeninám?  Není přece co řešit, koupí se medovníky rovnou dva! Musím uznat, že po skončení filmu opravdu všichni měli chuť na medovník.To zřejmě znamená že účel byl splněn aniž by musel být medovník schopván pod podprahovou reklamu. A proč ne? Když jdou věci dělat jednoduše.

„Halooo tady Impulsovi“ Známá věta ze soutěže na rádiu Impuls. Tohoto sloganu jsme se dočkali pokaždé, když aktér zvedl telefon, ať bylo ráno nebo večer a za všech okolností. Avšak pozor! Až tedy na jednu vyjímku, kdy paradoxně opravdu volali Impulsovi. 

Záběry na TV program také nezůstávaly pozadu, to že je televizní program doma v obýváku to není nic neobvyklého, že se najde u někoho v práci je ještě pochopitelné, ale aby se válel televizní program i ve starém anglickém domě kde nebyla žádná stopa po moderní technice je opravdu nečekané.

Rodina měla také auto, které parkovalo na dvoře, kde byli neposední holubi a stále měli potřebu auto znečišťovat. Samozřejmě bylo vždy třeba nenápadně upozornit na neposedné holuby znečišťující auto a řádně zabrat i značku auta. A co když se auto pokazí? Tak musíme do servisu :D  I na to mají Babovřesky řešení, jedna z hlavních postav usilovala o pozemek, aby si mohla jeden nejmenovaný pneuservis postavit. Samozřejmě byla postava natolik angažovaná, že stále nosila tričko s logem servisu a jezdila firemním autem. 

Když už něco děláme tak to máme dělat pořádně, ovšem nevím, jestli bych s tímto souhlasila vzhledem k frekvenci záběrů product placementu v závislosti na jednotlivé scény. 

Také se říkává dobrého pomálu. Otázka je jestli to je to reklama na výše zmíněné značky nebo reklama na samotný product placement nebo snad na lidskou hloupost?
Nicméně jsem si na filmu našla své, co mě bavilo. Jenom nevím jestli se mám radovat z toho, že se již připravuje druhý díl.

Žádné komentáře:

Okomentovat