pondělí 11. března 2013

Přátelství



Říká se, že přátelství patří k těm nejdůležitějším smyslům v našem životě. 


Ano přátelé nás můžou vést, inspirovat, ukazovat nám cestu, ale také můžou být důvodem našeho klopýtání. Vše se odvíjí od osobností, se kterými se vídáme a které potkáváme. Stalo se mi již několikrát že jsem v životě potkala osobnost, která mi v daný okamžik svým způsobem pomohla a nebo jsem pomohla já jí a dále se spolu už nevídáme i když v tu určitou danou situaci jsme si byli velmi blízcí. Každá situace nebo každý člověk má v našem životě svůj význam.

Je zajímavé, jaké osobnosti k nám vesmír přitahuje. Každým okamžikem můžeme sympatizovat s někým jiným právě podle našich momentálních myšlenek, pocitů a názorů. Zpravidla nás přitahují lidé kteří jsou podobní a ty zase přitahujeme my. Ale mě se zdá o to zajímavější být s lidmy odlišnými dává to možnost dívat se na věci z více pohledů.


Přátelství si cením více než lásky.


Přátelství není jen o tom trávit společně čas, ale také o tom se vzájemně rozvíjet. Chápat se, vycházet si vstříc ale také si dávat prostor a pomáhat jeden druhému. 
Díky přátelství se učíme rozpoznávat charakterové vlastnosti a povahy lidí. Většinou již u starých přátel tušíme, jakým způsobem budou na určitý jev reagovat nebo jak se zachovají. Tohle může být jeden z aspektů jak se vyznat v lidech které potkáváme v běžném životě nebo v pracovních vztazích. 

Může být přítel každý člověk, kterého potkáme?

Ne nemůže! Pravých přátel potkáváme jen pár za život. Do pravého přátelství musíme vložit více než do lásky. O přátelství je potřeba se také starat rozvíjet a udržovat ho. Většinou dva lidé poznají, jestli k sobě blízko mají nebo ne. Nějaké vibrace vysíláme a nějaké jsou zase přijímány. Samozřejmě není vhodné si k tělu pustit každého člověka. Pozor na upíry! 

Někdy potkám člověka a velmi na mě zapůsobí a jeví se mi jako zajímavý a mám chuť se s ním začít bavit. Protože cítím, že bychom si mohli vzájemně rozumět…

Obnova starých kontaktů

Jistě potkáváme spousty lidí, se kterými jsme chodily do školky, školy nebo do práce. Jeden čas jsme byli neodlučitelnými přáteli ale teď se již nestýkáme a zdá se, že si ani už nemáme co říct. Neustále se měníme my i naše okolí. S člověkem, se kterým si rozumíme i po delším odloučení nebo po pauze v kontaktu a vždy se dokážeme naladit na stejnou vlnu a rozumíme si, tomu říkám spřízněná duše...

Networking
Navazujte nové kontakty! Člověk nikdy neví koho potká :)

Žádné komentáře:

Okomentovat